50 romantic shayari in urdu اردو میں 50 رومانوی شاعری

Shayari Collection
0

romantic shayari in urdu

romantic shayari in urdu

 

1.    تم میرے دل کی روشنی ہو، میری ہر خواہش تم ہو.


2.    تمہاری ہر بات چھو گئی ہے دل کو، میرے دل کی دنیا میں تم ہو.


3.    تیرے ہوتے ہوئے ہر لمحہ خواب ہے، تیری مسکراہٹ میری زندگی ہے.


4.    تم ہمیشہ میرے دل میں ہو، تمہارے بغیر ہر دن بے معنی ہے.


5.    تمہاری مسکراہٹ میرے دل کو بہت خوشی دیتی ہے، تم ہو میری زندگی کا مطلب.


6.    تم میری خوابوں کی ملکہ ہو، میری زندگی کی ہر خواہش تم ہو.


7.    تمہارے بنے ہوئے ہر لمحہ خوبصورت ہے، میری دنیا تم ہو.


8.    تم ہمیشہ میرے دل میں چھپے ہوئے ہو، تمہارے بغیر میری زندگی ادھوری ہے.


9.    تمہاری باتوں میں ہے رومانی کی بات، تم میری دل کی راہوں کا پتہ ہو.


10.    تم ہمیشہ میرے دل کے قریب ہو، میری زندگی تم پر قربان ہو.


11.    تمہارے حسین چہرے نے چھوا ہے دل کو، تم ہمیشہ رہو میری زندگی میں.


12.    تمہارے بغیر میری زندگی سنسان ہے، تم ہو میری ہر خواہش کا اصل مقصد.


13.    تم ہمیشہ میرے خوابوں میں ہو، تم ہو میری دل کی ہر خواہش.


14.    تم میرے لبوں کی ہنسی ہو، تم ہمیشہ میرے دل کی داستان ہو.


15.    تمہاری مسکراہٹ ہے میری خوابوں کی روشنی، تم میری زندگی کا رنگین.


16.    تم ہو میری رات کی چاندنی، تمہارے بغیر ہر لمحہ ہے تنہائی.


17.    تمہاری بہت خوبصورت مسکراہٹ ہے، تم ہمیشہ میرے دل میں رہو.


18.    تمہارے بغیر ہر لمحہ ہے بے رنگی، تم میری زندگی کی ہر خواہش ہو.


19.    تمہارے ہر چہرے کی مسکراہٹ ہے میری زندگی، تم میری دل کی بہت خوبصورت ہو.


20.    تم میری زندگی کی محبت ہو، تمہارے بغیر میری دنیا ہے سنسان.


21.    تم ہو میرے دل کا راز، تم ہمیشہ میرے ساتھ ہو.


22.    تمہارے ہر جمالی خصوصیت میں ہے بحران، تم میری زندگی کی سب سے خوبصورت تھیم.


23.    تمہارے انتظار میں ہے میری راتیں گزرتی ہیں، تم میری زندگی کا مطلب ہو.


24.    تم میری دل کی حسین ہوائیں ہو، تمہارے بغیر ہر دن ہے بے معنی.


25.    تم ہو میرے دل کی دعا، تم ہمیشہ میرے ساتھ ہو.


26.    تمہارے بغیر میری زندگی کا کوئی مطلب نہیں، تم ہمیشہ میری دعاؤں میں ہو.


27.    تم میری دل کی خوابوں کی حقیقت ہو، تم ہمیشہ میرے دل کے قریب ہو.


28.    تمہارے بغیر میرے دل کی دھڑکن تھم گئی ہے، تم میری زندگی کی محبت ہو.


29.    تم ہو میرے خوابوں کا سچ، تمہارے بغیر میری زندگی ہے بے معنی.


30.    تمہاری باتوں میں ہے راتوں کا چاندنی، تم ہمیشہ میرے دل کے قریب ہو.

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)
To Top